Dagens out...nä...




Så här nära en dagens outfit kommer jag nog aldrig igen så passa på att titta.

Kom hem från stan för en stund sen. Loggar in på Facebook och får reda på att föreläsning imorgon är inställd! Vafaaan, jag som var så på G på Viskan efter ett glas rosé och en Kaffe Carlsson (kaffe, Baileys, Cointreu (orkar inte kolla stavning)). Nästan så jag hoppade på cyllen igen och rullade bort till X&Y, haha. Men nej, jättetrevlig kväll med Hanna och Lisa. Perfekt torsdag i allmänhet. Det är nu man lever. Älskar våren och det underbara vädret!

Nya solbrillor och nytt nagellack blev det idag också som ni kan se på bilderna. (Ja, hör ni, Anna & Johanna, NAGELLACK!!) Har överkonsumerat denna månad men det är ju bara jag själv som får lida för det nästa månad. (Det löser sig mamma, ingen större fara!) Och nu ska jag hoppa ner i sängen bredvid sleeping beauty. BTW så kanske vi får flytta in i nya lägenheten imorgon! Om färgen har torkat! Haha. Hoppas, hoppas, f*king hoppas!!

Godnatt!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0