tuesday night

Hemma från jobb. Tänkte smita undan min löptur som jag planerat in, sen slog det mig att det bara är latmaskar som smiter och att jag inte är en latmask! Älskar att tvinga mig själv. Grymt. Jag kastade på mig löparbyxorna och hoppade i skorna och kutade ut. Sprang snabbare än någonsin, typ som för att straffa mig för jag tänkte skita i det haha. Sen ett hårt jevvla styrkepass här hemma med massa rumpa. GRYMT ANNA!.

Älskar att springa, det är bara grejen med att byta om och sen behöva duscha efter som är jobbigt...

Sitter o klunkar vatten nu och ska sätta igång att leta nya kundämnen till jobb, show the fräämfeets you know! ;P






Fick dåligt samvete innan för att jag hatade Mischa så mycket. Tar tillbaka att jag hatar henne, men hon behövde ju inte sno Luke o sen skryta om det i alla tidningar. Handshake with Mischa :)

Vill också tillägga att idag var en riktigt bra dag. Förutom när jag vaknade för då vill jag alltid skjuta mig själv. Har kommit på att man ska hälla upp iskallt vatten i handfatet o doppa huvudet i 10 sekunder så man nästa förfryser, mörka ringarna försvinner PLUS att man blir sjukt pigg. Sen ett glas Berocca på det! Fungerat i två dagar nu! :D kul o vara pigg !
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0