Friday

På Jobb.

Får så himla bra och stora ideér när jag jobbar. Väldigt stora, så många är ju orealistiska, men det är så kul. Har en fedeplan angående en kampanj. Vet inte alls om den går att göra och de får gärna säga att det var korkat, men bättre att jag har ideér som är stora än inga alls haha.

Idag är det friday, HAPPY friday. Det blev som sagt en bra utgång av torsdagen... Mitt sällskap från Helsingborg tog nattbussen istället för flyg och är nu uppe! woohooo. Som jag har längtat :)

Har en vän som vart i USA ett tag och kom hem för några veckor sen, han köpte en skjorta o en bikini till mig där borta som jag fick upp med sällskapet. Skjortan satt som en smäck, så jääävla läcker! Har på mig den nu :D

Nu ska jag återgå till att hitta kundämnen o se vart dansken o Johan är...

Hörs
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0