galna minnen

Jag gillar minnen, som fan. Bilden nedanför är från Costa Brava när jag var där innan studenten 2008. Vi hade så fruktansvärt roligt. Är så glad att jag gjort så himla mycket kul, sjukt, knäppt, bra, galet med Malin. OCH att vi är så himla bra vänner fortfarande att man kan prata om dom, man har ju många vänner som fallit bort under åren. Så mycket minnen. Hoppas aldrig sånt tar slut, för då kommer dessa minnena bli sönderminda... söderm... ja. Man måste liksom fylla på.




Trots att man ofta fått skit och skäll och besvikna blickar just då man gjort knäppa saker, är de ändå de sakerna man minns bäst och skrattar mest åt. Så det var värt allt. :) haha SÅ Johanna, mitt tips till dig nu när du åker till Malta i sommar. Be crazy, but not a fool. Kan man säga så... jag tror det. Jag bestämmer, det är min blogg. Och Ida o Johannas såklart.

Ska leta fler bildminnen ikväll. :)

/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

såja Anna........då tar vi det lite luuugnt med tipsen va??? tycker nog att Johanna kan rådfråga Ida som ändå varit på Malta!!!

2010-04-28 @ 12:07:41
Postat av: Ida

Hahaha, Anna, du e skön alltså, haha:D

2010-04-28 @ 17:30:57
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0