G.I.V.E.R

Idag körde jag 5 timmar ner till Malmö från Sthlm för att göra någon glad. Jag gjorde någon glad, men inte personen som var tänkt från början. Jag gjorde Johanna o Jennie lite glada, o förhoppnbingsvis deras vänner ;) haha Sen tror jag att pappa blev glad när jag kom till Hjalmars o käkade o drack vin. Det var trevligt =)


Ibland, för det mesta älskar jag att va en giver, ibland inte. Det roliga är att jag kommer förmodligen alltid vara det också men mer selektiv kanske. Förmodligen inte.

Imorn hoppas jag på Brunch med mamma pappa o johanna, hade tyckt de va kul om Ida också var här. Saknar henne. Älskar mina systrar så mycket. Blir nästan lite tårögd :)

Nu ska jag gå o lägga mig i min gamla säng, i mitt gamla rum, hoppas Johanna kommer hem snart... o undrar vad jag gjort nu om jag stannat i Stockholm ikväll...

Godnatt... <3

/anna

Kommentarer
Postat av: mammi

jag blir alltid jätteglad när du e hemma!! och såklart när ida e hemma oxå! Tyvärr för dåligt väder för brunch men tror du fick en bra dag iaf!

2010-05-01 @ 15:42:20
Postat av: Bds

Assaå jag fattar inte ...

Ida bor i ? ??

Anna bor i ? Stockholm...? (som jag :D)

Johanna bor i? Malmö...?

Haha eller och hur gamla...

Asså skriv bara (snälla skulle bli glad)

Ida- stad och ålder?

Anna- Stad och ålder?

Johanna- Stad och ålder?

Haha CIAO ;)

2011-11-17 @ 23:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0