Haha, skit ner dig Ida!

Har precis fikat på en mumsig kanelbulle och kaffiii (som Anna säger) med mami. Sitter nu och pluggar spanska och försöker nöta in en massa onödig fakta om en spansk region. Har liksom redovisning imorgon. Ska ta en paus strax och spela litta gitarr hade jag tänkt, måste ju öva in något som ska upp på bloggen snart:)

Måste bara säga att jag är så trött på alla dessa jäkla fotbolls matcher! Man är ju livrädd varje gång man ska hem genom stan när det är match, så obehagligt. Stod precis vid fönstret och tittade på alla idioter som sprang genom parken och avfirade en massa raketer mot poliserna. Dårar som attackerade bussarna genom att banka och sparka på dem. Tänk att en liten fotbollsmatch kan orsaka så mycket kaos. Att folk blir så knäppa i huvudet. Jag menar, där är ju hur många som helst utav dem som inte ens ser på matchen utan bara är här för att slåss. Det är ta mej tusan sjukt!




Jag som egentligen hade tänkt cykla bort till Oj. Nej jag tror bestämt jag håller mig inne resten av kvällen:)

Catch up with ya later!
/Johanna


Kommentarer
Postat av: sanni

vi måste ha stått ute samtidigt för såg också när dom baknade på bussarna :o helt sick <3<3

2010-04-20 @ 20:08:15
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0