Im in pieces, baby fix me

Igår snöade det här i Borås och nu skiner solen från en blå himmel in genom fönstret. Justin Bieber i högtalarna och jag har nyss käkat en skål med fil, müsli och äpplebitar. Bra start på dagen elleeeeeer. Så skönt!

Haha, sant Anna att det nästan var Didrik som startade ordet "lusekofta". När jag berättade hur det började, att du kallade hans kofta för lusekofta tittade han bara oförstående och sa "Men...det är ju en Oscar Jacobsson!!" Jag sa att du bara skojade... men jag vet inte om det är sant, haha.

Tror ni man kan få lite färg i fejjan på en kvart? Måste snart klä på mig och dra till skolan och fortsätta med projektet.

Kan vi få ha såhär fint väder hela dagen? Och lite varmare också helst!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0