Glömde vad rubriken skulle va?

Hey there!
Tvivlade lite innan på om jag skulle träna eller inte idag. Har inte kännt mig helt kry denna veckan, men jag gjoorde det, jag gjooorde det ändå! Haha.

Hur gick nationella idag alla nior? För mig gick det riktigt uselt må jag säga. Är lite besviken eftersom det kändes så jäkla bra förra veckan med matten. Men så är det ibland, man får ha mindre bra dagar. Fast matte är inte min starka sida ändå, det är bara så.

Måste bara säga att jag faktiskt älskar att gå till skolan. Bortsett från allt plugg och hundramiljoner prov och inlämningar så är det alltid jätte roligt att komma dit. Alla underbara människor och chilla lärare. Det går nog inte en dag utan att man skrattat arslet av sig. Börjar kännas riktigt sorgligt nu när det närmar sig avslutningen. Oj vad jag kommer sakna det även om jag fortfarande kommer att umgås en hel del med de flesta, vilket är en jäkla tur:)
Märker verkligen hur man faktiskt uppskattar sina vänner mer och mer, något man ibland glömmer bort att tänka på. Kärlek till er.

Lite bilder från idag och igår.







Nej nu ska jag inte sitta här och lusa mer utan ska ta mig en varm dusch innan jag kryper ner i min renbäddade säng, aah:)
Och en sista sak. Idaman och Annaman, jag saaaaknar eeer! Kom hem nu nån gång!

Sov gott på er.
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Elliii

Tur att man har vänner som er! Älska älska älska!!

2010-04-23 @ 17:49:19
Postat av: Ida

Hahah, Jojo är du kissig på högra bilden?:D

2010-04-24 @ 12:16:58
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0