ingen hängröv här

morning :)

Ida, träning. WTF! du kommer se ut som en 40 åring när du är trettio. Din rumpa kommer hänga ner till marken. Och du är ju en sån person som skulle kunna säga att du inte bryr dig om utseendet blablabla, men gör det då för din hälsa, du ska ha den kroppen tills du är 90 eller något. Så gör du  inte det för beach 10 så gör det för kroppens skull, och pensionär ida :)

När man springer tycker jag mest att det handlar om psyket. Dina ben kan springa iprincip hur långt som helst, tränad eller otränad, det jobbiga sitter i huvudet. Jag gör alltid upp en springlista i Ipoden som jag byter varje vecka, eller uppdaterar.

Sen tänker jag väldigt mycket, ibland så mycket så man kan ha glömt en låt och helt plötsligt har jag bara mördarbacken kvar, och då jävlar ska rumpan dö.

så, jag tror, allt sitter i huvudet, kan man inte springa är man svag i huvudet, om man då inte faktiskt har något riktigt fel på benen... haha




Detta var bilden som fick mig att kuta ut igår när jag tänkte smita... titta ROOOMPAAN

(sen behöver man ju inte springa... du kan ju gå? eller kuta snabbare när du spelar boule?? )

fruuuukost!
/anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0