Inte helt hundra...

Tjoooooooo!
Kom precis innanför dörren. Har varit uppe i hallen och tränat lite. Blev en ganska chill träning idag med lite lätta intervaller och sedan en joggingtur i skogen, skönt.
Jag har kommit på varför det inte gick att lägga upp dendär videon på mig. Filen är förstor! AAHAAA, nu sket mormooor! Eller ioförsig så var det inte jag som kom på det, det var ju Ida. Tusan! Haha. Men jag ska iallafall bara mixtra lite med den innan jag gör ett nytt försök, så håll ut Ida och Anna, den kommer.





Idag mår jag lite bättre men fortfarande inte helt 100. "Men det kan ju aldrig bli hundra procent, 80, 85 kanske, max 90!" Ellerhur Anna;) Men det måste det ju kunna bli, jag menar vissa dagar känns det ju faktiskt helt 100. Och då är det jäkligt bra! Det gillar vi.
På en skala mellan 1-10 får dagen en 6:a. Som sagt, inte helt hundra. "Men det är ju över medel, det är bra!" Haha. Men oj vad många citat jag fick med i ett och samma inlägg. Jag är grym för tusan:D

Nej nu ska jag sluta flumma och fixa käk. Framför mig väntar en seg kväll med massa plugg, tjoho!
xoxo
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0