"Jag gjorde det!! Jag gjoooorde det!"

Körde ett litet citat av Johanna i rubriken från när hon som 12-åring lyckades (oh, jättesvårt) starta pappas bil när han glömt nyklarna kvar i bilen. Detta var ett stort ögonblick för henne och hon blev chockad, skrek och gapade: "Jag gjorde det!!! Aaaah hahaha, jag gjooorde deeeeet!!" Har nu denna line i huvudet när jag sprungit min första runda för i år. Sprang nästan i 20 minuter. Är det godkänt? Kom på efteråt att jag inte visste hur länge man ska springa? Jag var visserligen helt död efteråt och trodde jag skulle spy, så det räckte nog, haha.

Så, nu var det gjort, och förhoppningsvis kan jag får till 2 rundor i veckan. Till en början med.

Johanna, jag bli lyckligast i världen om du lägger upp det där klippet här i bloggen på när du startar bilen! Annaaaars....RÅTTA, RÅTTA, RÅTTA!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0