Jag ska bara...sen så...lovar!

Hahaha, näfan ingen hängröv här. Jag lovar. Jag känner mig mer taggad nu, sitter faktiskt här helt slut efter dansen. När jag väl pallar gå dit är det riktigt bra träning. Både styrkemässigt, och för vighet och kondition. Men jag ska börja springa också. Ska göra det imorgon tänkte jag, efter skolan.

Idag i skolan pratade jag och Lisa också om inställning. Det sitter i hjärnan. Man ska bara bestämma sig. Ställa in sig på att göra det. Gör man inte de har man misslyckats redan då man tänker tanken: "Jamen imorgon ska jag springa/plugga/blablabla, jag lovar".

Det är inte ofta vi är så mycket i skolan som vi var idag, haha. Men det var faktiskt trevligt. Satt ute i solen mellan lektionerna. Gick lite frammåt med programmeringen idag, men bara lite. Imorgon ska vi dit en sväng och öva, öva, öva. Behövs. Men vi fixar detta!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0