jävla Mischa B

Igår när jag jobbade råkade jag komma in på msn och deras starnews eller något liknande... Jag läste där att Mischa Bartons ex hade på en fest där de var samtidigt Twittrat att "hans EX hade blivit planetens fetaste", och att lilla Misha givetvis hade blivit JÄTTEledsen. Jag kom på mig själv med att le, tycka det var rätt åt henne. Kände riktig glädje liksom... Ska förklara varför.
(det fanns finare bilder, men jag väljer hellre en ful, så mkt hat känner jag mot henne...)

©Louis Burgis / Retna Ltd.

När jag förra året jobbade uppe i Stöten/Sälen i en ICA butik fick jag i uppgift att lägga upp de nya tidningarna som kommit samma dag. Jag tog glatt på mig uppgiften i ovisshet om att den dagen skulle förståra flera veckor framöver för mig...

De som känner mig vet att jag är KÄR i The Kooks, och framför allt sångaren Luke Pritchard... Har ju nästan hånglat med honom kan man säga, (eller snarare slet av hans arm för att pussa(slicka honom på handen under en konsert)så vi är ganska tighta...

När man jobbar under en säsong blir man ganska avskärmad från omvärlden måste jag få tillägga.

Jag tar tag i en tidning, säkert Bild extra, av någon anledning råkar jag slå upp tidningens mittdel snabbt, vad får jag se?? JO, den JÄVLA mischa stå å hångla med min Luke, och de är tydligen ett par. Jag mådde seriöst dåligt, kände mig bedragen. Kunde knappt fortsätta jobba, Sofia fick ta tidningarna och jag kassan. Det var en jobbig dag.



MEN jag måste ju få tillägga att, O.C var aldrig detsamma utan henne, men det var också det enda hon dög till

later
/anna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra Anna, detta är att bjuda på sig själv:D Skitkul inlägg:D:D

2010-04-13 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0