lusigt

Känner mig sjukt lusig för tillfället, luktar ägg och kaviar, är rödflammig i ansiktet efter en löptur på 6 km med mestadels uppförsbacke, pratade pappa nyss som leker lyxfällan med mig så jag slipper hamna på gatan, skitbra egentligen men det gör mig aningens manodepp. Har dessutom "pepperanne-frisyr"... Ska visa hur det ser ut en dag :)

Men, helgen var bra i alla fall.

Fredags, middag i Vasastan på La habana, en Cubansk restaurang med salsa i källarn. Grymt trevligt. Därefter blev det Hotellet och Solidaritet. Soli är alltid sjukt bra. Det enda stället jag gillar runt Stureplan tänkte jag skriva, men sen kom jag på Hells kitchen, Anglaise och... ja, där finns fler än Soli.



Jag var sjukt snygg i fredags, synd bilden är suddig, fel på mig eller luren jag fotade med?

Lördag: Vinade med sofie och därefter blev det en liiiten pytte sväng till Bauer som ligger vid Slussen på Söder... Sofie sjukt nice i mitt fönster :) jevvla suddig


Söndag:  sol sol sol, lallade i stan med Sofie, gick från Söder-Gamla stan, vidare o letade efter bästa fiket med bästa solen haha, hamnade till slut uppe  på Drottninggatan och satt där ett tag i solen och kaffade.  SÅg Gynning o blev helt till mig i trasorna! hon är grym

Sen en löptur som perfekt avslut!

NU ska jag ta o lusa mig till sängen och sova. Imorn blir det jobb, och massor av danska...

Laters
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0