Moneeeeey!

Vaknade 06:00 av att Max ringde och väckte mig. Hade lovat att jag skulle ut och springa när han skulle, innan skolan. Ja, jag var ju tvungen att hålla det jag lovat så det var bara till att slänga på sig löparbrallorna och sticka ut. Så grymt nöjd att jag gjorde det! Har dock känt mig en aning sliten hela dagen i skolan, haha. Får se om jag orkar kvällens träning sen efter att jag sovit en stund. Men det ska nog gå.

Just nu håller jag på att städa. Tar igen det jag misslyckades med förra veckan då jag lovade att jag skulle städa hela lägenheten plus mitt rum. Jag fick pengarna i förväg men hann inte klart mitt rum. Lite sura miner där från både mammas och pappas sida, Fick inga pengar:( Men idag låg det en lapp på bodet där det stod att jag kunde gottgöra förraveckans misstag och städa hela skiten igen.Tusan, ni vann! Ja jag har ju inget val, jag får ju faktiskt pengarna och pluuuus att mamsi&papsi blir åtminstone liiite gladare på mig:)

Käns sjukt gött att vi är lediga från skolan imorgon, tjohooo! Sen ser jag också fram emot kvällen med tjejerna och resten av gänget hos Anton såklart:)



Nähädu nu ska jag fortsätta städa och skrubba fingrarna av mig.
Haree!
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0