skauneland

Kom till Ängelholm igår vid 22, älskade mallan hämtade upp mig vid Skånebil sen blev det hem till henne o Måns dit även Sofia kom. Mycket trevligt. Härliga Trancebjörnen joinande också och till slut blev det en rejäl kutning till tåget. Skorna rök av och det blev en barfotakutning. Vi hann fantome med tåget, händer aldrig mig annars...

I Helsingborg blev det en kisspaus hos mig sen vidare till Cardinal, grymt bra musik igår måste jag säga. Riktigt bra. Kul att de va lite folk så man kunde äga fritt.

Är väldigt stolt över mig själv... drack bara två öl o lite vin och gjorde inte av med mycke pengar. Hade ändå skitkul. Riktigt grymt :) im on fire with my budget haha

Sov i min sköna gamla pissmjuka säng o vaknade när pappa väckte mig o var riktigt pigg.

Fika på Fahlmans med pappa, ett besök hos farmor o farfar som var mycket trevligt och sen stek i solen på balkongen med vin. Alltid vin. :)

Återkommer senare me bilder från igår, malin ska bara baka en chokladfondant i serveringsgången först!

/anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0