söndagsdepp på en måndag

Fyyyyfan!

Denna helgen. Bra o dålig och jag hatar det. Sitter i princip o bölar i skrivande stund så synd det är om mig...'

Började känna mig kass i lördags eftermiddag, som tur var åkte mitt sällskap från hbg som var här i helgen till uppsala då och skulle sova där, vaknade i lördags natt o spydde ihjäl mig, kände mig sjukt ensam och låg som en grönsak i fosterställning hela dagen och mådde helskumt, med en påse som stank bredvid sängen som jag inte orkade flytta. sjukt äckligt. Då saknade jag att bo hemma.

Har vart hemma från jobb idag och sovit nästan hela dagen. Har tagit mig ut en gång, 20 meter utanför huset och suttit på en bänk. Sen gick jag som en gammal tant tillbaka hem till soffan och sov lite till.

Har bullat upp med Panodil o berocca bredvid sängen tills jag vaknar imorn, ska kasta i mig dom och kasta mig i duschen och bara pooff poff poff iväg till jobb. Hatar att vara hemma så.

Idag är en riktigt kass dag, känns som en dubbelsöndag. En söndagsdeprissionsdag och idag saknar jag Ida o Johanna, till 100 %, Sofia också. Och Malin fick jag prata en stund med nyss. Det var bra. Pappa o Mamma också såklart. Stackars papi som fyller år o e i Tyskland, eller han kanske tycker om det, vad vet jag.

Ibland känns det som att man var dum i huvudet som flyttade ifrån dom man verkligen trivs med mest. MEN sen kommer måndag och man fyller huvudet med massa annat.

Jag lovar, det är bara en gnälldag, det får man ha :)

<3
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0