Tear in my eye

Jävlar. Jag började nästan gråta i skolan idag. Jag har kämpat för att hålla humöret uppe. Men idag ville jag bara ge upp. Resa mig från stolen, ta min väska och springa hem och aldrig mer se åt ett PHP-script. Men jag satt kvar och försökte. Till slut lyckades vi få allting att funka och jag fick nästan en glädjetår i ögonen. BRA jobbat gruppen!! :D

Sen var det bara till att sticka hem och byta kläder och sen sticka till Studio Danza. Bara jag där så det blev privatlektion för mig, haha. Men det var bra att få ögonen och lite press på sig.

När jag kom hem stod det färdig mat på bordet och ett glas vin till och med. Underbart!

Nu taggar jag inför redovisningen imorgon. Heja HEMI, heja HEMI!! (HEMI= vår grupp!)

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0