Tog en paus från pluggandet...

Hinner med ett inlägg till innan jag fortsätter plugga. Dagen har varit ganska soft faktiskt. Slutade redan 11.15 då jag stack ner med 24a gänget och käkade på stan. Gick sen vidare för att fixa jobb till sommaren/hösten, det gick bra, var där mest för att pusha på lite. Får hoppas de hör av sig snart, spännande.

Blev ingen träning idag inte. Har fortfarande känningar i benhinnorna så tyckte det var bäst att vila idag så jag håller mig i form tills tävlingen på söndag. Sitter just nu och ritar lite. Har inte ritat på evigheter. Fick bara helt från ingenstans lust till det idag. Har alltid velat kunna rita bra, för jag har liksom aldrig varit särskilt duktig på det. Men det kan vara kul ibland. Men Ida är där emot grym på att rita! Tycker du ska ta och visa upp lite av dina teckningar Ida:)





Haaree!
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Ida

Va durrig du är jojo:D:D jättefint!

varför heter ni 24 gänget?:)

2010-04-26 @ 20:00:47
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0