Tonight Im taking no calls cause Ill be dancing



För första gången laddade jag över bilder jag tagit med min nuvarande mobil! Haft den över ett år men inte lagt över bilder på datorn som jag tagit med den en enda gång. Hittade en bild Naida tagit på mig. Mindes inte ens att jag hade gått in och ställt mig där. Kanske lite vin för mycket den kvällen. Men ssshhyyy.

Har nyss ätit god mat lagad av the boyfriend. Han har blivit riktigt huslig sen vi flyttade. Nu diskar han. Wunderbar.

Var i skolan innan. Slutar som vanligt i urspårning med ";pP;PPPPPpp;P;P;P"-skämt. Riktigt dålig humor men man har en tendens att skratta åt det mesta efter några timmar i datorsalarna.

Nu blir det en kopp the. Jag & D vid vårt snygga svarta matbord. Sen lite Prison Break!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0