torsdag, sen freeeedag!

Goooodmorgon!!

Igårkväll fikade jag me Dreja... Det har blivit lite av en onsdagstradition. Trevligt! Dreja är ju inte bara en stureplansprofil, haha utan även Konstnär. Och jag ska få äran att passa ett av hans verk. En megatavla! Jag har ju inte ett skit på väggarna än så det blir super. Ska bli kul o se om den passar in =)

Till Alex:Jag känner mig ganska klar med ordet lusekofta men jag måste ha ngt där istället- Jag gillar prdet diffust. Det är månadens ord, men jag kan ju inte ersätta lusekofta med diffust. haha... Ska suga på den.

Men ida, Didrik måste väl veta vad det betyder? Det var ju han som starta de kan man säga :)

Idag blir en rolig dag känns det som. Ikväll ska jag springa ! Ska bli så nice. Ska värma upp mig inför milenmed att springa 8 km!


Höööörs later

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0