Soft dag.

Tjollahopp!
Ska börja med att tacka för en grym kväll hos Max igår. Himla trevligt:)
Idag: Vaknade redan klocka åtta av att ryggen värkte som in i, har bara mig själv att skylla, dum som jag var så glömde jag att jogga ner efter tävlingen igår. Gick iallafall upp och bakade några mumsiga scones till frulle.
Har suttit och glott på MTV i snart fem timmar nu, har helt enkelt inte inte haft något bättre för mig idag. Borde egentligen plugga men har inte riktigt lust till det idag. Säg någon dag jag har lust till det? Jag har blivit så jäkla lat på sistone, iallafall när det gäller pluggandet. Jag väljer hellre att slösa tiden på att glo på tv eller spela gitarr. Jag klarar inte av att se gitarren bredvid skrivbordet när jag ska plugga, det liksom kliar i fingrarna. Har föresten tänkt att lägga upp ett nytt klipp nästa vecka, så håll utkik;)


Bild från längdhoppet igår.

Kanske hinner med en uppdatering till idag, vi får se. Ska önska er en bra dag sålänge. So long!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0