Vilken pissdag...eller?

Nej verkligen inte! För jädrans vilken härlig dag det har varit. Har nog haft ett leende på läpparna hela dagen. Dehär vädret gör mig helt sprallig. Var och tränade innan och vanligtvis hatar jag intervall och styrkepass vilket det var idag. Men när jag var ute och värmde upp i skogen kom jag på mig själv där jag sprang och log hela rundan. Älskar dagar som dessa, man blir så himla taggad, jag får verkligen kraft till att plugga av all längtan till sommaren. Har faktiskt gjort bra ifrån mig idag i skolan, känns skönt.

Förlååååd ida, glömde helt bort att berätta hur det gick på tävlingen. Men jodå det gick bra, jag vann båda mina grenar och även trekampen. Resultaten blev väl helt ok. Längdhoppet gick lite sisådär, hoppade 5,28m men jag är nöjd ändå med tanke på att jag hoppar med en helt ny teknik så är inte riktigt van. 60m gick faktist bra, sprang på 8,27 sek, helt okej tid eftersom jag inte har tävlat i det sedan i höstas.

Måste bara säga att det blev en underbar kväll igår. Elli, jag och Max var ute ett tag. Tog oss bort till norra hamnen och satte oss där för att sola våra bleka trynen och njuta av vårsolen ett tag. Efter en stund kom det två tjejer och satte sig framför oss och började spela gitarr och sjunga. De var riktigt grymma. Så jäkla awesome! Det gjorde verkligen min dag. Jag blev liksom så himla glad i hjärtat:D



Hoppas ni är lika glada som jag för det här är så in i helsikes grymt!
Tjaarråå!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0