Godkväll

Satte ribban högt igår. Har inte riktigt nått upp till gårdagens lycka. haha. Men det har varit en okej dag, har dock inte fått så mycket gjort i skolan eftersom halva dagen gick åt till att torka bord efter små skitungar som kladdat ner efter sig. Gjorde i och för sig inte så mycket, var för trött för att få något gjort ändå.

Sitter just nu och pluggar lite men mest dagdrömmer om hur soft det skulle varit nu med en tusing eller två. Vill ha pengaaaaar! Jag är så pank så det finns inte. Jag får panik, min garderob behöver rensas och fyllas på, vill köpa massor med nya grejer, kläder och framförallt min longboard! Åå som jag har längtat efter denna sablarns bräda! Tror inte det blir någon i år, behöver lägga mina pengar på annat som verkligen behövs. Föresten mamma, du har möjligtvis inte något uppdrag till mig? Något jag kan ta betalt för hade suttit fint:D

Kan föresten komma med en god nyhet och säga att jag kan försäkra er om att det blir ett videoklipp denna veckan... tror jag iallafall;)

Ska fortsätta plugga lite nu innan jag lägger mig.




Ciao.
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0