Vad var det nu...?

Jo, jag börjar tro att jag håller på att bli senil. Mitt minne har varit ovanligt kort de senaste veckorna. Glömmer saker jag ska göra, saker jag sagt eller som andra sagt, lite läskigt faktiskt. Tror det bror på stress. Jag har så mycket tankar i huvudet om skolan och allt, de gör mig så fruktansvärt utmattad, känner mig liksom trött och seg i kroppen. Men det är inte långt kvar nu, oooj vad jag längtar:)

Föresten Ida, jag håller med Anna om dedär med träningen. Sant, det sitter i huvudet. Tävla med dig själv, gör upp mål och ut i det fina vädret och bara do it! Tänk så gött det känns efteråt och så nöjd du ska vara till sommaren. Eftersom att jag har fasta träningstider är det lite svårare för mig att smita undad träningen, jag har också en del dåliga dagar där jag hellre skulle kunnat stanna hemma framför teven och käkat en massa skit istället för att gå upp i friidrottshallen och köra ett tråkigt och jobbigt pass. Men hur tråkigt och jobbigt det än är så gör jag alltid mitt bästa och tar ut mig, jag tävlar med mig själv. Sen är det klart att det är lite lättare att kämpa och ta ut sig när man är mentalt taggad och pigg och verkligen känner för att träna. Du måste ändra din inställning! Annaaars... RÅTTA, RÅTTA RÅTTA! haha! Så vill vi väl inte ha det va? Jag vet att du kan Ida. Gör något åt saken istället för att stå och klaga framför spegeln. Så sätt fart nu din lusekofta! You can do it girl!

Nej nu ska jag ta och kila bort till matteintensiven och räkna, jadåe!


Lagom rolig bild från skolan idag. Tjockt med stek.

Vi hörs. Laateers
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0