Huvud axlar knä & tå knä & tå!

Bonzooaaar Ida och Anna och alla ni andra:)
Är precis hemma från ett riktigt tungt träningspass. Sprint träning idag. Körde intervaller och jag var påväg att ge upp ett par gånger då jag trodde jag skulle dö. Men jag kämpade som ett jäkla djur och jag fixade alla serierna. Blev totalt 24 femtiometerslopp och farten var ca 85%. Och fy vad jag älskar känslan efteråt. Man är så himla nöjd och glad när man glider ner för bergaliden. Helt galet underbart!



Ska tillägga att jag blev helt överlycklig innan idag. Jag skulle leta upp ett par klämmor ur min väska som jag inte använt på huuur länge som helst. Gissa vad jag hittade? Jo, 200 spänn! Wiihooo! Jag är riiiiik!:D

Hade tänkt lägga mig i tid idag för en gångs skull, börjar ju dagen imorgon med ren hjärngympa. Nationella i matte. Gött!
Sov gott, för det ska jag:)

/ Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0