Friday night...

Hahaha! Era pajaser, tycker ni verkligen jag ska göra det:D Ja inte vill man bli kallad för råtta hela livet. Tror bestämt jag lägger upp videon, de bjuder jag på:) Nu e bara frågan hur man gör, jag är ju inte så haj på dethär med bloggandet än:s

Hur ser er fredag ut då? Själv har min fredagspolare (Max) precis stuckit. Vi har ju umgåtts nu några fredagar i rad, därför är vi nu fredagspolare, haha:) Blir en chillekväll med bästa Jenni som kommer alldeles strax. Måste ta det lugnt ikväll, kroppen värker efter teknikpasset idag. Körde inte så värst hårt men övningarna sliter som satan.

Det funkade inte att lägga upp videon av någon konstig anledning, får prova imorgon istället. Ni får ha en jädrans bra fredagkväll sålänge.

pooooooss
/Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0