Godermorgon era små lusekoftor!

Hann inte blogga igår eftersom att jag inte var hemma, var nämligen med Köttbullsnikki hela dagen. Det blev en väldigt mysig dag. Var först med henne i stallet och red ut en sväng. Blev en lagom ridtur genom skogen och hästarna var en aning taggade må jag säga. Trodde inte jag skulle överleva ett tag, men minsann & dag, jag lever:)
Avslutade gårdagen med en soft kväll. Elli kom och lekte med mig och Nikki. Mycket trevligt.

Hoppas det är bra med er. Jag själv kunde mått bättre. Måste tyvärr säga att det nog inte blir något videoklipp denna veckan eftersom mina stämband har varit kassa sedan förra helgen. Sitter just nu med huvudvärk och snor i hela näsan, ögonen rinner och man vill bara dö. Inte kul alls. Fryser som en gris gör jag också, så ja, en lusekofta hade inte suttit fel nu. Haha. Och jag som skulle springa idag:( tusan!
Ska iallafall se om jag kan lägga upp videon när jag startar bilen:)

Här kommer några bilder från igår.





Ha de!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0