Bolibompagänget

Här kommer lite bilder från i lördags! :D


Födelsedagsbarnen Lisa & JB!

Lisa har ledningen...

Didrik & Niklas uppfann en ny sport tror jag. De sprang runt och slog på en tygboll med en träpinne. Efteråt tog jag ett lagfoto. "Stenhårda"

"Nu har vi vunnit!"

Har nog aldrig sett JB sötare...

Världens bästa Alex :D

På kvällen var det förfest hos Sara. I början var jag astrött och inte alls på G. Killarna satt och pratade sport och lumpen och skit, så jag började smsa Sanna. Efter ett stunds smsande svarade hon:

"Nä, Ida, du kan inte sitta och smsa på en förfest! Du är fan äldst och vet hur det ska gå till. Dra upp mammeluckorna och visa Bolibompagänget var dockskåpet ska stå. Och hälsa Diddo my man, my homeboy, puss!"

Så jag tog faktiskt tag i saken och hade en askul kväll sen! Tack Sanna, haha ;D

Nu ska jag återgå till flyttandet, städandet och pluggandet.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0