snitsig t-trasa

Jobbet gick nog riktigt bra idag, försöker få till en ordning, som nog bara ser kaos ut för andra, ska försöka jobba på det, skulle någon försöka läsa mina kryptiska anteckningar om jag går o blir sjuk får de sätta in en kodexpert från andra världskriget...

Nedankommande pics är från torsdags o idag.
Vad tycks om min outfitpose Whuppe o IdaBrorsan?? ;D


Antar att Brorsan(ida) sitter o spallar över mina suddiga bilder som den web/fotolus hon är... MEN min kamera funkar ju inte :)


Ovanpå den asnajsa t-trasan hade jag en svart kavaj me puffärm... puuuff puff puufff

De på Kontoret jag sitter på nu är lite striktare i sin klädsel... men man måste ju se att jag jobbar med media o inte är ngn kontorslus. (fast att jag egentligen är det) Och sen har jag lite svårt att få in min personlighet i en lusig vit skjorta o tradig svart kavaj :)

När vi byter kontor sen ska jag ha en vit skjorta alltid hängandes vid min plats så man bara kan slänga på sig, om jag nu måste iväg snabbt på ngt möte, där man måste se ut som pappa. Men for now blir det chillanna med en stänk kontor. hahaa

O whuppe! faan. som jag saknar järnis när jag ser de bilderna, de var tider när man satt på balkongen o tittade på polislusarna som trängde in folk i väggen :D

Natti
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0