pics

oooj! Lite bilder från Fina saker.


Mc Donalds, bästa ! JObbade med min ´bästa vän Malin, hur mycket bättre kan det vara.

Malin i Costa Brava 2008
jhg
Bästa Jennie o , har fan glömt hans namn... Tyler? Men vi var ett bra Team i Colorado

Skiing in Vail, Colorado. Awesome

Sen blev det Stöten, grymt!

Soooffisen i Idre detta nyåret. haha! bästa Nyår perhaps, sjukaste iaf ( På bilden sitter Ia på en bakplåt. Vi tänkte ååka pulka, det gick inte kan jag säga, 10 minuter senare hade vi vart på pulkajakt, en rosa hittade vi, stackars lilla flickan som ägde den... Jag skäms)

En gång i tiden bodde jag med en så underbar människa, Sofia. Fick även den äran att åka på semester till Grekland med henne i 3 veckor. :) Hon kommer bli en big artist en dag, då ska jag skryta !


Ska möta upp Sofie för ett glas vin eller kaffe. Tror de blir kaffe, sprang nyss, känns fel att göra both...

Johanna, glöm inte tella mig om Donken ringer :)

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0