Joejoes första inlägg, tjohoo!

Tjo hej hallå!
känner att jag är lite efter här med uppdateringen.
Trevlat att starta blogg tillsammans med mina underbara systrar. Har funderat på att skaffa blogg nu ett tag men har inte blivit av tidigare, ska bli mucho spännande;)

Annars då? Solen skiner och det är fredag, gött som satan, ska njuta som en gris hade jag tänkt. Ska strax ta och lyfta på arslet och pallra mig bort till oj för att köpa litta mat som jag kan laga ikväll.

Föresten hur mår ni ida och anna? Det är ju ganska tomt här hemma om man säger så. Jag menar, först flyttar ni ut och lämnar mig ensam, sen när man väl börjat vänja sig så kommer ni hem ett tag och jag blir gladare än nånsin. MEN sen sticker ni IGEN! Ni river liksom upp de där gamla såren som just läkt... Inte okej!

Ska avsluta med & säga att det har varit en helt okej vecka, ser fram emot helgen:) Ha en superbra kväll!


























Hasta la vista!
/Johanna

Kommentarer
Postat av: jenny

bajs! nu har vi inte träffats på mer än en heel vecka & det är inte ok :( men det ska vi banne mig ändra på när min mage har blivit bättre! (låg hemma hela dagen igår med kramper i magen men fick inte ut ett skit, haha :D) men du får ha det bääst sålänge, love u joe! ♥

& hälsa ida och anna! :D

2010-04-10 @ 18:03:17
URL: http://beneni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0