Payback time / Min kväll

Anna skrev ett lite halvtaskigt inlägg till mig innan och jag var inte sen på att svara men då hade hon redan tagit bort det, haha. Hon blev rädd att jag skulle bli sur. Jag hade dock bara skrivit "Du, jag har lite konstruktiv feedback tillbaka: Stor bokstav på ny mening, tack!" Så det var bara en liten poff, Anna ;D





När jag kom hem hade mina Tradera-köp kommit!! Så det blir till att glo på Prison Break och bleka tänderna ikväll. D är inte hemma utan är hemma hos en kompis. De skulle ljuga och dricka öl ikväll, sa han. Imorgon ska vi till Ikea och handla saker till lägenheten. Längtar! Men det kommer bli en awesome kväll med PB. Och kanske lite lite vin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0