vulkanutbrottet förstörde halva min dag

Vet inte vart jag ska börja...

En lätt huvudvärk har spridit sig över mitt huvud... Har vänt humör tusen gånger senaste 4 timmarna känns det som haha, min kropp vet inte vad det betyder så den blir gnällig i huvudet då.

Helgen såg väääldigt mörk ut ett tag, pga det jÄVLA vulkanutbrottet på Island. Inställda flyg och mög. Men nu fick jag ett trivsamt telefonsamtal att allt är löst och jag kommer ha en trevlig helg men bra sällskap som jag sett fram emot.

Min första tanke när jag blev deprimerad för några timmar sen, var att skita i att springa ikväll och gå ner på Coop och köpa en fet påse chips o en lika fet påse godis och bara sitta inne hela helgen o ikväll och kränga. MEN nu behöver jag ju inte det. tack så jävla mkt God.!

Så nu har jag vart nere och slängt in två maskiner tvätt och slängt på mig löparbyxor och laddat Ipoden, nu blir det en mördarrunda!! :D wiiiiee!

Litet tillägg. Idag var jag snäll och bjöd alla på kontoret på glass. Med min chefs pengar, men ändå! Det var ju min tanke :) dom blev glada . Me like

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0