wine baby

Haaaaalluuueee!

Igår, var en riktigt nice dag på jobb. Vi var och kollade på nya kontoret som ligger på Kungsholmen, sankt eriksgatan. Sååååå himla nice. Penthouse-i-New York-känsla, riktigt fint. Flyttar över där i början på Juni :)

Efter jobb mötte jag upp underbara underbara Dreja här vid mig på Mariatorget. Vi satt ute först på Café Rival och vinade, sen gick vi in på hotellet. Riktigt trevligt är det oftast med Dreja. Oftast för det har hänt att det har vart mindre trevligt :P hahaha

Han har en så fin syn på saker :) Grym.

Nu sitter jag och dricker Berocca och försöker skriva klart några till kundämne som jag ska börja jobba på idag. Fick inte klart så många igår så då går man upp tidigare! Grämer mig lite över att jag intye gjort matlåda. Tycker inte om att äta lunch ute. wtf. löser sig donnaaaaaaan haha

Ikväll är det torsdag o imorn fredag, som hon längtar.

Ha en riktigt dejlig dag


/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0