3 in not the f-king magic number

Vad fan hade jag gjort om jag inte haft föräldrar som kan slänga till lite cash när man står där med obetalda räkningar som man inte vet om och mobilföretag som vill spärra ens telefon? Fan vad jag hatar 3 för tillfället. SE TILL ATT SKICKA FAKTURORNA RÄTT ISTÄLLET IDIOTER!

Riktigt pissig måndagsmorgon. Min ilska kaaaan också spädas på pga att jag är extremt hungrig. Får nog ta mig lite gröt innan jag exploderar. Men god morgon då för i helvete, haha.

Hade jag inte varit så pank så hade jag skickat blombud till mina föräldrar nu.
Usch vad jag hatar att vara student! Men snart är jag så riiiik att det är jag som betalar restaurangbesöken i framtiden.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0