I keep running on my ooooown

Efter en löprunda på 8 varv i parken plus dit, hem och en miniextrarunda till, och efter ett ministyrkepass här hemma OCH en skål gröt kommer här en liten lista som även Anna & Johanna ska svara på. Hittade den i nån random blogg.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Haha, ja det händer...träffas vi så pratar vi.


2. Vad åt du senast?
Gröt med äpplebitar.

4. Har du fått någon komplimang idag?
Ja, Didrik sa att jag var duktig som sprungit så långt, innan när vi pratade i tele.


5. Har du varit med i en rättegång?
Nej.

6. Är du polare med grannarna?
Ja, Evelin bor ju under mig:) Och sen är ju Åke och Marianne mina homeboys. :D

7. Vilka länder har du bott i?
This one. (Och Skåne!! är det väl nån västgötare som skriger nu)


8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
När pappa och jag körde från Hbg till Borås förra veckan.


9. Har du haft en stalker?
Nej?

10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja, de flesta tror jag, men har ju haft ganska många.


11. Hur bra är din syn?
Inte bra alls.


12. Var är dina syskon just nu?
En i Helsingborg, hon sover säkert nu och en i Stockholm, förmodligen på jobbet :)

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Uh. Kommer inte ihåg...

14. Vem ringde dig senast?
Didrik.


15. Vilken tid gick du upp imorse?
07.45 ungefär.


16. Vad ska du göra i helgen?
Har inga planer än.

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Fan va schysst!"

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Hm. Vet inte om jag tagit på en kändis? Om det inte räknas att trummisen i Tiger Lou råkade sparka mig på knäet när han steg av scenen efter en spelning på The Tivoli, hahaha.

19. Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor för tillfället.

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag sov.


21. Vad är det första du gör på morgonen?
Förbannar att jag alltid ska vara så jävla trött på morgonen men aspigg på kvällen.

22. Vad ska du göra efter det här?
Duscha, sen ta tag i pluggandet och mina inlämningar!



Sååådäääär ja, de va väl kul! Haha. I övrigt är jag ganska irriterad på att RunKeeper appen inte räknar som jag vill. Jag sprang 8 varv och lite till och enligt appen är det bara 6.5 km. Jag kämpade som ett djur och sprang i 1 h och 6 min! Min teori är att det är väldigt molningt plus att jag sprang i skogen. Dålig sikt för gpsen! Vill även tillägga att det regnade under hela timmen jag sprang. Är jag gryyyyyyyyyyym??! Everybody say heeelll yeaaaah! Okej, nu är jag något flummig, men lite dusch och musik och sånt sen är jag på banan igen!

/Ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahhah kuuuul!!

2010-08-11 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0