kul me listor ju!

Idas idé!
1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Verkligen inte. Skulle jag se honom så skulle jag säkert kuta fram o säga hej, men INTE om jag varit med någon jag känner haha. "Lutfisken" kallade vi honom. "Manchesterbyxan" också.

Eller wtf. Jag är inte säker på att jag vet vem den första är, har två möjliga, har försökt övertyga mig själv om att det var en annan än ovan för det hade vart mer romantiskt eftersom jag var kär... hmmm.. haha. svårt. Pratar i alla fall inte med någon så det är ju skitsamma!

2. Vad åt du senast?
Banan. Tuggade mig runt det bruna. 

4. Har du fått någon komplimang idag? 
Min kollega monica tyckte jag blev fin i mörkare hår som jag färgade igår :)


5. Har du varit med i en rättegång?
Ja. Jag vann inte... haha. 

6. Är du polare med grannarna?
Polare med bostadsrättsföreningsordförande i mitt hus. Han glömde sina sandaler i min lägenhet en gång och sen dess har vi varit tiiiighta. (man måste va smart)

7. Vilka länder har du bott i?
Sverige... USA Kan ju knappast räknas eftersom jag bara va där i tre månader. Men jag tänkte bo där, o det är tanken som räknas. Så då ska jag berätta för er att det var i Breckenridge, Colorado jag bodde. hahah


8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Körde hem till Helsingborg från Sthlm förra fredagen. whoop whoop!

9. Har du haft en stalker?
Jaaaa... eller. joo. eller nej det har jag nog inte. Fast en liten en har jag i USA... Han kom o bankade på min dörr 5 gånger på en dag och för varje gång han gick därifrån satte han en Corona utanför dörren(!?)... Jag satt helt livrädd innanför dörren och tittade på SAW (Dum i huvudet). 

10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Kul fråga... Minns Ola på Fredriksdalsskolan. Mats också. Som tvingade oss att sjunga på skånska i 6an..


11. Hur bra är din syn?
Bättre än förut, har gjort laser operation, som verkar fungerat sådär... Men vadå hur bra är din syn. På en skala liksom? eller ska jag ringa min optiker o fråga? Vem fasen har gjort dessa frågorna??


12. Var är dina syskon just nu? 
Ida sitter framför datorn i Borås och känner sig skitduktig för hon har sprungit (jag undrar om hon inte måste krupit) 6,5 km på mer än 1 h....
Johanna sitter väl i HBG och smsar med några kompisar som alla sitter i samma rum...

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömde i tisdags natt att bartil bartil (min apa) satt en morgon närjag vaknade och tittade ut genom fönstret och jag gick fram och la handen på hans huvud och frågade varför han såg så ledsen ut. Han svarade inte :/

14. Vem ringde dig senast?
Sofia Mona Sahlin Sylfwander


15. Vilken tid gick du upp imorse?
07.40.


16. Vad ska du göra i helgen?
Trodde att jag skulle träffa ellebelle med vänner som skulle komma upp till sthlm, pardey och sånt. Men nu ska han tydligen vara sjuk. Så nu smider jag nya planer. Kanske åker ner. hmmm.

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"ja e hemma vid 16. Va ville du? Allt bra? Gick det bra med N? Puss"  KUUUL mamma

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Alltså vad då kändis. Jag träffade ju Cimon i förra veckan. Men det kan inte räknas. Luke Pritchard är ju den häftigaste röra-kändis upplevelsen. Slet nästan av hans hand och fick pussa på den när han hoppade ut i publiken på en konsert. Sångaren i The Kooks för er som inte vet.

19. Vad finns i din bakficka?
Uttags kvitto från en bankomat 31 Juli

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov


21. Vad är det första du gör på morgonen?
Ligger och livsåskådar tills jag håller på o kissa på mig, då kutar jag

22. Vad ska du göra efter det här? 
Fortsätta jobba och smida planer

Jahaa det var ju en kul idé ida... ;)


/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah, riktigt kul läsning !!

2010-08-11 @ 18:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0