Lets have some fun this beat is sick

Jävlar, vad jag skrattade när jag läste Johanna och Annas listor. Mest Annas. Höll på att dö när jag läste om drömmen om Bartil Bartil, som är Annas goseapa. "Han svarade inte :/" Hahaha. Det där om stalkern i USA skrattade jag också länge åt... Och det var även ganska kul att Johanna tjänade 20 kr på att göra listan, haha.

Mamma tyckte också det var roligt, vi har aldrig fått så många positiva kommentarer från henne förr. Kanske aldrig egentligen, haha. Ja, jag antar att det är mamma, men det står bara "Anonym". Så du får gärna också göra listan mamma, så publicerar vi den! Det hade varit roligt :D



Regnet öser ner. Tror att det har regnat hela dagen. Augusti är verkligen jättekul. Och inlämningen går för jäkla dåligt. Kom igen, sista rycket nuuuu!

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0