minkar=nazister?

mooorning
Har Kusin Nadia på besök. Ytterst trevligt. Efter att ha gått Söder runt på jakt efter restaurang, hittade vi den perfekta! Hermans. En vegetarisk restaurang med superfin utsikt över Gamla stan och djurgården. Tänkte "Hit ska jag ta med pappa" När vi beställde vin sa dom att de bara hade alkoholfri. Då tänkte jag "Hit ska jag nog inte ta med pappa". haha.
Har precis suttit o kollat videon nedan om minkar och vilket jäkla sätt dom blir behandlade på. Så rätt som det var tänkte jag en dum tanke.
Vissa människor tror ju att när man dör så lever man om som ett djur. Tänk så är minkarna som blir uppfödda så, de är gamla Nazister från Tyskland som gasat ihjäl och kränkt massa oskyldiga människor. Nu sitter dom i bur och får sova i sitt eget bajs och få öronen avslitna o sen dödas dom i ngn slags gasbutik. Koldioxidtjosan... Lyssnade inte så noga på hur det gick till. Behövde nästan kuta in o spy...
Konstig tanke haha.
http://vimeo.com/13847628 Titta på Videon här, sick.
/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bta ide med pappa o alkoholfritt men jag följer gärna med : ))

2010-08-11 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0