Mittvoch

(Jag har fallit lite för tyska. Gilar att slänga in lite tyska ord här och var. Ska lära mig det fullt ut. Men först ska jag lära mig italienska!)

Yes, igår var en bra dag, fick mycket gjort. Allt utom att plugga, haha.

Kom hem från Didrik för en stund sen, sov där inatt. Vaknade, gick upp och kollade på ett inspelat avsnitt av So you think you can dance, käkade knäckebröd och sen cylla jag hemmåt. Har redan diskat och nu blir det tvättning och så ska jag lägga upp lite kläder på Tradera som jag ändå inte använder. Hoppas på några extra kronor i plånkan.

Sen pluggar vi, kom igen nuuuu, en vecka kvar till deadline!


Pappa, Johanna, mamma och jag i Rom. Anna hade inte behagat dyka upp än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0