orättvist?

eeeeeeh?! Är det bara jag som minns när jag var 16 och bölade en månad för att jag inte fick åka till Stockholm själv?? Hallå?
Jag hade iaf någonstans att sova! Nu sitter Johanna 16 på bussen på väg hit för o "träffa mig" och maltatjejerna, ja, jag tänker inte låta henne sova hos mig (haha).
Var de tbara för jag var en platinablond rocker med skosnöre runt halsen kanske... Det kan vara så. Så kan det va.
(självklart får johan o jennipachelera sova hos mig om de vill, tat lugnt mamma, eller du verkar ju i och för sig tat ganska lugnt!!!...)
/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna lilla gumman!! du va 14 när du hade skosnöre om halsen : ((, din 16års period vill jag helst inte tänka på : ) puss

2010-08-04 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0