Överklassen



Igår var det alltså fest hos Lisa med överklasstema. Ha. Tyvärr hade ingen kamera och det dokumenterades alltså inte så bra från festen. Jag försökte i alla fall mitt bästa för att följa temat. Glömde dock att ta på mig solbrillorna, haha, MEN, jag hade fixat världens bästa grej. Jag hade med mig en väska som jag stoppat ett gosedjur i och klistrat fast en lapp på gosedjuret där det stod "Chihuahua". Jag var sjukt nöjd med mig själv där, hahah. Tyvärr glömde jag att fota. Fan, hatar att jag tappat bort ALLA mina kamerasladdar. Lisa, var så snygg med sin Paris Hilton-style :D

Provade överklassminer:


Det var en rolig kväll iaf som slutade på Vinci, Vimmel, Torget och Franks! Haha, var ju tvungna att kolla läget överallt. Jag var inte lika mkt partymode som jag brukar. Kan berott på att det blev lite hårt i fredags kanske. Hehe.

Åh, så mycket att se fram emot! Fest på Vimmel nästa fredag, och helgen efter det kommer Andjelka och Elin! Längtar som fan. Blir det bara hälften så kul som sist så kommer vi ändå ha fett roligt. Skolan börjar också nästa vecka, ser jättemkt fram emot det med.

Och nu återstår bara en fråga. VAR ÄR LUSEKOFTORNA??!!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0