pappa på besök i Stöten

Mail till pappa för 1,5 år sen...
"Det blir bra. har ingen väckarklocka eftersom ja brukade använda mobilen till det... men brukar vakna vid halv 10 om det är ljust ute, annars får du bara banka hårt på dörren till 51an så vaknar jag! Ses imorn!!
Puss"
Haha, kollade igenom min mail för jag letar efter ett intyg från mitt jobb i Stöten förra året... Jag tappade bort min lur en natt efter vi vart ute o lekt i snön, hade ingen väckarklocka och bara telefon på jobb. Tog det ändå ganska chill. Som tur var började jag 14 varje dag. Lät man bli att rulla ner rullgardinen vaknade man!
Stackars pappa, så mycket han fått stå ut med.
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0