"själv, men inte ensam"

ag Har börjar läsa Cimons blogg, ni vet från Paradise Hotel. Går in lite då och då. Han uttrycker sig fint, gillar hans bilder.
Igår gick jag ner med min dator till Café Rival där jag satt och käkade oliver och drack ett glas vin. Ja mamma, på en måndag. Det är just det som är det, jag och Cimon verkar gått i samma tankar igår. Hade jag inte vart för rädd för att dö en plågsam död och för att lukta äckligt så hade jag också rökt ett paket cigaretter. Men jag vet bättre. Sjukt störigt.
Att sitta ensam och bara tänka, skriva, lyssna på musik. Love it. Man måste kunna umgås med bara sig själv.
Pappa kom till mig vid 10. Älskar att han gör så, då känns det som att jag bara bor en liten bit iväg så att man bara kan komma över, även om man bor i Helsingborg och jag i Stockholm...
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0