Skinn-tisha

Skön kväll igår. Söder mötte Stureplan på Utecompaniet. Då menar jag inte som Söder som i Södermalm utan Söder som i Skåne.
Vi var ett gäng skåningar som satt och pratade obegripligt och drack öl. Gillart.
Fick reda på av Annika som är någon slags modemutta att man ska ha röda skinnbyxor och boots till hösten. Tights med skinndetaljer. Så jäkla trött på alla dessa tights. oouuh.
Jag ska revolta o köra jeans och skinn-tisha. FAN vad coolt, en röd skinn-tisha. hohoho, aaaah! oj undrar vart jag ska hitta detta. Fast hur mkt revolt blev det dånär jag ändå kör skinn... Oups.
/anna

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha röd skinntisha can´t wait to see it :D

2010-08-06 @ 10:07:20
URL: http://iaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0