Å de e skönt när mitt Stockholm är grönt!

Stockholm var underbart! Så himla kul att få träffa alla igen, plus en hel hög med nya människor till, kan det bli bättre? Varje dag var ett nytt äventyr på Stockholms gator och jakten på sovplats fortsatte. Haha. Nej men det löste sig allt bra. Vilken tur man har som har en så snäll och underbar syster. Verkligen guld alltså! Tack Anna!
Ska försöka se till så att det kommer upp lite bilder från Stockholm också.
Ida tvingar mig att göra detta jäkla testet/listan, eftersom jag inte har något bättre för mig så är det väl ingen mening med att säga emot.
1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej, icke!

2. Vad åt du senast?
Rostad macka med ost, tomat och aromat. 

4. Har du fått någon komplimang idag? 
De har jag :)

5. Har du varit med i en rättegång?
Nej, Herre! Vad tror ni om mig egentligen! 

6. Är du polare med grannarna?
Nja, prästen är väl rätt okej, Lilla sanni bor ju under mig så ja det är jag väl:)

7. Vilka länder har du bott i?
Endast Sverige, ja om Skåne får räknas till det förstås.

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I måndags påväg hem från Stockholm.


9. Har du haft en stalker?
Om jag har? Everyday, there's a new one!? Haha, skämt och sido, men ska jag vara ärlig så har jag faktiskt det. 

10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Med tanke på att mitt minne har varit läskigt kort den senaste veckan så borde jag inte minnas, men minsann och dá, det gör jag. 


11. Hur bra är din syn?
Hyfsat bra om man jämför med familjen, halvt blinda hela högen. Behöver endast glasögon när jag läser och är vid datorn.


12. Var är dina syskon just nu? 
Anna i huvudstaden och Ida i Borre. 
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Mitt minneeee hallååå??

14. Vem ringde dig senast?
Ellibelli :D


15. Vilken tid gick du upp imorse?
12:34 för att vara exakt!


16. Vad ska du göra i helgen?
Antingen drar jag upp till kil och kollar Usm, utan att tävla :( Eller så... Inga planer jag heller. 

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
" Smsa mig imorgon när vi ska ut och springa, men måste vara hemma innan 1. Sov gott:)<3 "

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Hm, har nog aldrig tagit på en kändis, inte så långt jag kan minnas iallafall, men som sagt, mitt minne är inte som det en gång varit.

19. Vad finns i din bakficka?
ÅÅÅÅÅH!! Om inte denna frågan hade ställts så hade jag slängt in mina jeansshorts i tvättmaskinen och då hade min tjugolapp varit förstörd! Jag är en aning pank för tillfället, därför spelar minsta lilla krona roll.

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Skypeade med Oscar.


21. Vad är det första du gör på morgonen?
Gäspar och somnar om :)

22. Vad ska du göra efter det här? 
Lyfta på arslet och hämta ett glas ramlösa hade jag tänkt.
Jag hör av mig senare. See ya!
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ännu en sån kulig : ))

2010-08-11 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0