Helgen i Borås och Göteborg

"Du har inte tänkt på att skaffa gymkort?"

"Alltså, om du bara opererat näsan lite..."


och

"Nämen du kommer hitta en riktigt snygg man... om du bara håller käften stängd."


Sådana kommentarer har jag fått höra hela helgen. Och av olika personer dessutom. Haha, nä det är inte så illa som det låter, stolpskotten försökte mest vara roliga... Men det är ganska kul att det kom DEN HÄR helgen. Då jag kunde tagit åt mig på riktigt. Nu gjorde jag inte det som tur va, haha.

I fredags käkade först jag, Evelin, Maria och Naida lite mat här på Hasselbacken i lusthuset. Trevligt. Sen blev det Vinci och Vimmel en runda. Igår hängde jag plötsligt på till Göteborg! Inte så planerat, men de blev en helt okej kväll. Även om jag blev så irriterad på en kille att han fick lite pommes kastade på sig och lite vatten hällt över ryggen. Nja, inte världens bästa utgång men umgänget var ju grymt i alla fall:)

Så lite fattigare och en nyckelknippa senare sitter jag och svettas i min lilla vååååning. Haha. Jag ska börja kalla det för våning. Kommer kännas mycket lyxigt. Ska plugga lite och imorgon är det råplugg och tentavecka hela nästa vecka. Blir nog bra.


Hot stuff; Maria, Evelin och Josefine. Josefine bor i Gbg så vi sov hos henne :)

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0