That's what friends are for...

Älskar att bara kunna göra precis ingenting, att bara vara, prata om allt mellan himmel och gjord och till och med ännu mer, liksom lätta på tankarna och bara släppa allt, ibland gråta men också skratta tills tårarna sprutar, armhålorna kliar och magmusklerna och smilgroparna krampar. Finns bara några få personer jag verkligen kan göra detta med. Tänk, bara några få personer utav alla dessa varelser på jorden. Galet att just jag känner dessa. Nämligen de människor som verkligen ligger mig varmt om hjärtat. Denne bruttan är en av dessa få.
Att som denna natt, få gå hand i hand med sin bästa vän längs Helsingborgs gator och bara prata, prata och prata ännu mer, reda ut saker, komma fram till saker, andas, lära av varandra och diskutera livet är verkligen en utav de bästa känslorna jag vet. Man mår bra, riktigt bra, inifrån och ut. Man känner sig genast som en ny människa men för varje gång, starkare och ännu bättre.


Det jag vill säga är att denna cheyen är så grymt värdefull. Charleeeek!
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: jenny

2010-08-16 @ 15:12:23
URL: http://beneni.devote.se
Postat av: nikki

massamassa kärlek till er båda!

2010-08-18 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0