Tjolahopp

Goddagens!
Festivalen var riktigt lam får jag säga. Kan dock bero på att vädret var kasst. Man gör ändå inget annat än bara går runt och äter hela tiden. Klimaxen var utan tvekan Hoffmaestro! Helsike vad grymma de var. Galet. Jag brukar själv hata livekonserter, men hoffarna fick mig verkligen att go bananas.
Det jag älskar mest med festival är när lukten av brända mandlar hittar upp till mitt fönster, man svimmar så gott det luktar.
Sitter nu och käkar äcklig thaimat sedan igår, det luktar urin...och då menar jag faktiskt bokstavligt talat URIN! Ska alldeles strax träffa Elli tjoho!
Hoppas på att få komma iväg till Stockholm nu i veckan och möta upp alla goa vänner från Malta. Det hade verkligen varit guld. Vi får se.
DAX ATT KIIIIILAAAA!
LATEEER!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0